مطالب مرتبط:
نجات جان کوهنورد سقوط کرده در ارتفاعات قله دماوند
آتش برای بار سوم به جان قلارنگ ایلام افتاد
بالگرد اورژانس هوایی ناجی جان پسر بچه 5 ساله شد
شروین و ترلان پروانه در توییتر به جان هم افتادند! +عکس
درختان پسته در فارس، دوباره جان می گیرند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 مرداد 1403 ساعت 16:502024-07-23حوادث

جان باختن نوجوان فامنینی در سد خاکی ستقق 


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از غرق شدگی و جان باختن نوجوان 13 ساله فامنینی در سد خاکی روستای ستق شهرستان فامنین خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمد رضا شکوهی گفت: به دنبال گزارش حادثه غرق شدن نوجوان 13 ساله فامنینی بلافاصله کارشناسان اورژانس تجرک به محل حادثه اعزام شدند، اما متاسفانه بعد از خارج کردن مصدوم هیچ گونه علائم حیاتی نداشت و فوت شده بود.

او تصریح کرد: برخی افراد به ویژه نوجوانان و جوانان در فصول گرم سال از سد های خاکی و آبگیر های قرار گرفته در اطراف شهر ها و روستا ها برای تفریح و شنا استفاده می کنند، که ممکن است به قیمت از دست دادن جان، داغدار شدن اعضای خانواده و ناراحتی اطرافیان و دیگر همنوعان شود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شنا در محل های فاقد ناجی غریق خطر غرق شدگی و مرگ دلخراش را به دنبال دارد و در طول سال های گذشته نیز متاسفانه برخی از نوجوانان و جوانان در سد ها و آبگیر های استان همدان جان خود را به دلیل عدم مهارت و آشنایی به فنون شنا به سادگی هرچه تمام از دست داده اند.

از ابتدای سال تا کنون، از 6 نفر غرق شده، 3 نفر از تویسرکان، همدان و فامنین جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی همدان - اورژانس پیش بیمارستانی - دانشگاه علوم پزشکی - نوجوان - فامنین - مدیریت حوادث - دانشگاه علوم
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن نوجوان فامنینی در سد خاکی ستقق 

جان باختن نوجوان فامنینی در سد خاکی ستقق